ASESGA tria Tarragona per a la sisena edició del Congrés Ibèric d’Aparcament i Mobilitat Urbana

captura-de-pantalla-2016-09-26-a-las-17-23-54El Congrés Ibèric d’Aparcament i Mobilitat Urbana celebrarà a Tarragona la seva sisena edició, del 9 a l’11 de novembre de aquest any, sota el lema «Aparcament i Societat». La trobada sectorial, que es porta a terme bianualment, s’ha consolidat com un dels esdeveniments més importants de l’àmbit dels aparcaments i la mobilitat a nivell internacional.

Tarragona es convertirà en el punt de confluència més destacat del sector dels aparcaments, la mobilitat i l’ordenament urbà, acollint una nova edició del Congrés Ibèric, que, al llarg de cinc edicions -Porto 2006, Saragossa 2008, Albufeira 2010, Santiago 2012 i Lisboa 2014-, s’ha consolidat com un dels referents mundials en l’àmbit de l’aparcament i en l’evolució i modernització de les ciutats.

El Congrés Ibèric, impulsat per l’Associació Espanyola de Garatges i Aparcaments (ASESGA), l’organització del qual en aquesta edició va a càrrec d’Aparcaments Municipals de Tarragona (AMT), té per objectiu millorar tots els aspectes de la mobilitat a l’entorn urbà, des de l’aspecte més essencial com és l’aparcament.

El Congrés Ibèric sempre ha aportat importants novetats en matèria de mobilitat i aparcaments. Ha ofert solucions a l’administració, a empreses privades del sector de l’automòbil, empreses relacionades amb qualsevol aspecte de l’entorn de la mobilitat, l’urbanisme i als ciutadans en general. Al mateix temps ha posat de manifest la importància dels aparcaments i garatges en el desenvolupament de les ciutats, tant en l’àmbit econòmic com sociològic.

El Congrés Ibèric 2016 compta ja amb un intens programa de ponències, oferint una trobada de debat obert a les últimes propostes relacionades amb l’aparcament i la mobilitat. Oferirà, així mateix, un espai expositiu com a aparador per a diferents empreses i organismes públics relacionats amb la indústria del sector.

El programa contemplarà en la seva primera jornada aspectes relacionats directament amb els aparcaments, empresa i tecnologia, com la seva funció social, la seva responsabilitat, publicitat i comunicació, noves tecnologies o el futur previsible. La segona jornada té com a objectiu mostrar diferents aspectes de l’aparcament en relació amb l’entorn urbà i la mobilitat.