capçalera smart heritage

Smart Heritage


Projectes destacats


8a. Conferència BioEconomic: “Implantació obligatòria de BIM”

8a. Conferència BioEconomic: “Implantació obligatòria de BIM”

El passat 1 de Juny va tindre lloc en l’URV – Universitat Rovira i Virgili de Tarragona la 8a. Conferència BioEconomic® – TSMC “Implantació obligatòria de BIM (Building Information Modeling)”. Organitzada per la Fundació – Tarragona Smart Mediterranean City i BioEconomic.

PIMEC i CEPTA coneixen la Fundació Tarragona Smart City

PIMEC i CEPTA coneixen la Fundació Tarragona Smart City

La directora de la Fundació Tarragona Smart Meditearranean City va presentar la Fundació a PIMEC i CEPTA, explicant-los quina és la nostra missió i els nostres valors, i repassant els principals projectes que, exitosament, ha liderat la fundació durant els seus anys de treball per la ciutat.

8a. Conferència BioEconomic

8a. Conferència BioEconomic

La Fundació TSMC – Tarragona Smart Mediterranean City i BioEconomic, tenen el plaer d’anunciar-les la 8a. Conferència BioEconomic® – TSMC “Implantació obligatòria de BIM (Building Information Modeling)”.

Entrevista a Imma Rodríguez: «El patrimonio de Tarragona ha de ser descubierto con pasión»

Entrevista a Imma Rodríguez: «El patrimonio de Tarragona ha de ser descubierto con pasión»

Inma Rodríguez es la concejala de Turisme de Tarragona y la presidenta del Patronat Municipal de Turisme. Lleva en el cargo casi dos años. Narra su experiencia sobre uno de sus proyectos más recientes: la campaña de promoción de Imageen ‘Reliving Tarraco’, aplicación para móviles, tablets y gafas 3D que permite revivir el pasado y el presente de la antigua ciudad romana.

IV Mediterranean Tourism Meeting sobre turisme intel·ligent

IV Mediterranean Tourism Meeting sobre turisme intel·ligent

El Mediterranean Tourism Meeting (MTM) arriba a la seva quarta edició amb la col·laboració de la Fundació Tarragona Smart Mediterranean City. El simposi d’aquesta any estarà dedicat al turisme intel·ligent, la gastronomia i el món del vi i se celebrarà el 24 de maig en el Tinglado 1 del Port de Tarragona.

Tarragona aposta per la realitat virtual per explicar el seu passat romà

Tarragona aposta per la realitat virtual per explicar el seu passat romà

Tarragona Turisme llança una campanya de promoció de l’aplicació gratuïta Imageen “Reliving Tarraco”, per a mòbils, tablets i ulleres 3D. L’app proposa, a través de la realitat virtual, una experiència immersiva a l’antiga ciutat romana que recrea el passat i el present de l’Amfiteatre, el Circ Romà, el Fòrum local i el recinte de Culte, ubicat a l’actual emplaçament de la Catedral.

Preparats per fer història, el video dels Jocs Mediterranis de la Fundació

Preparats per fer història, el video dels Jocs Mediterranis de la Fundació

Superació personal, amor a la ciutat, esforç i solidaritat. Tots aquests són valors que inspira el nou spot promocional dels Jocs Mediterranis “Ready to make history” o “Preparats per fer història. L’esdeveniment esportiu de l’any farà història més enllà dels límits de la nostra ciutat, i serà gràcies a la dedicació de tots els esportistes i habitants del territori que el construeixen i el contruiran aquest aquest juny.

Eixos i Projectes


Butlletins mensuals


Connecta i comparteix idees. Segueix-nos


Connecta i comparteix idees. Segueix-nos

Patrons