El turisme intel·ligent a debat a Tarragona

El Mediterranean Tourism Meeting (MTM) va arribar a la seva quarta edició el passat dijous amb la participació de la Fundació Tarragona Smart Mediterranean City. El simposi d’aquest any va estart dedicat al turisme intel·ligent, la gastronomia i el món del vi. Reconeguts experts van participar com a ponents en una Jornada que serveix per aportar propostes i marcar estratègies de futur recolzades en bases tan sòlides del territori com la gastronomia mediterrània i l’enoturisme.

Entre els participants, el director de la Càtedra Smart Cities, Santiago Castellà, va moderar la taula «Turisme i Smart Cities, Binomi d’èxit», en la qual també van participar Carmelo Torres, Gerent d’Almeria Turística i Rosa María Sanchis, Gerent Ferrovial Servicios. Departament Smart Cities. El debat va girar entorn a les tecnologies que es poden aplicar al turisme per augmentar l’experiència del visitant, així com de les iniciatives que ja s’estan duent a terme arreu del territori.

La finalitat d’aquest congrés és posar de manifest els nous reptes i oportunitats que té per davant el sector turístic –especialment la Costa Daurada i l’àrea Mediterrània, en general. També tracta d’analitzar el futur d’aquesta activitat econòmica i proporcionar les claus per augmentar la seva competitivitat.